Kariera

MARCEL S.A. firma pełna możliwości

Jesteśmy ludźmi pełnymi pasji, zaangażowania oraz pomysłów, które realizujemy w naszej codziennej pracy. Budujemy trwałe relacje z naszymi Klientami, dostawcami i współpracownikami. Wierzymy, że wspólnie możemy zmienić świat diagnostyki. Jeżeli czujesz, że jesteś jednym z nas, dołącz do naszego zespołu zaangażowanych i kompetentnych ekspertów, którzy kształtują przyszłość informatyzacji w diagnostyce.

Jak wygląda proces rekrutacji?

1.

Sprawdź kogo szukamy

Aktualne oferty pracy znajdziesz poniżej.

2.

Wyślij CV

na adres e-mail: [email protected]

3.

Skontaktujemy się z Tobą

Odpowiadamy na każdą nadesłaną aplikację, jednak na rozmowę zapraszamy wyłącznie wybranych kandydatów.

4.

Zaprosimy Cię na spotkanie

Proces rekrutacji obejmuje od 1 do 2 etapów, zależnie od stanowiska. Staramy się jak najlepiej poznać Twoje kompetencje i umiejętności.

5.

Informacja zwrotna

Po spotkaniach kontaktujemy się ze wszystkimi kandydatami, aby przekazać informację zwrotną.

Benefity

Wiemy też, jak ważna jest równowaga pomiędzy życiem zawodowym i osobistym, dlatego pomyśleliśmy o kilku udogodnieniach:

dofinansowanie do karty Multisport

dodatkowy dzień wolny w dniu urodzin

udział w akcjach społecznych, m.in 2 h dla rodziny

możliwość pracy zdalnej

możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach

przejrzyste zasady systemu wynagrodzeń

brak dress-code’u

Oferty Pracy

SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ SYSTEMÓW IT

Zakres obowiązków

  • Realizacja wdrożeń oprogramowania w laboratoriach na terenie całego kraju .
  • Szkolenia użytkowników z zakresu obsługi aplikacji.
  • Wsparcie merytoryczne użytkowników oprogramowania w laboratoriach medycznych (analityka, serologia, patomorfologia).
  • Opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej (prezentacje, instrukcje użytkownika, dokumenty techniczne) .
  • Testowanie zmian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersji systemów.
  • Współpraca z Product Ownerem i programistami w zakresie tworzenia i rozwoju oferowanych aplikacji.

Oczekiwania

  • Wykształcenie wyższe ukierunkowane: informatyka, analityka medyczna z uprawnieniami serologicznymi.
  • Doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych i szkoleniach użytkowników.
  • Bardzo dobre zdolności interpersonalne.
  • Umiejętności identyfikacji problemów i aktywnego generowania rozwiązań.
  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do wyjazdów służbowych.
  • Chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych.
  • Znajomość organizacji pracy laboratorium weterynaryjnego, medycznego, żywnościowego lub innego.
  • Zaangażowanie, rzetelność i samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków .

Mile widziane

  • Doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem.
  • Doświadczenie w manualnym testowaniu aplikacji.

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
  • Możliwość pracy w dynamicznym i otwartym zespole profesjonalistów w atmosferze wspierającej kreatywność i rozwój.
  • Możliwość rozwoju w obszarze R&D, zastosowań medycznych (badań laboratoryjnych) oraz usług globalnych.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez dofinansowanie szkoleń i kursów.
  • Możliwość udziału w innowacyjnych projektach.
  • Kartę Multisport.
Rozwiń

KONSULTANT DS. APLIKACJI (SYSTEMY MEDYCZNE/WETERYNARYJNE)

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Wsparcie merytoryczne użytkowników oprogramowania w laboratoriach weterynaryjnych i/lub medycznych.
  • Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji.
  • Opracowanie dokumentacji wdrożeniowej (prezentacje, instrukcje użytkownika, dokumenty techniczne).
  • Testowanie zmian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersjach systemów.
  • Instalacja i konfiguracja urządzeń oraz oprogramowania.
  • Diagnozowanie i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów.
  • Aktywna współpraca z innymi działami firmy.

OCZEKIWANIA:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe – informatyczne lub pokrewne techniczne, weterynaryjne.
  • Umiejętność samodzielnego diagnozowania problemów związanych ze sprzętem komputerowym, siecią i oprogramowaniem.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Bardzo dobre zdolności interpersonalne, wysoka kultura osobista.

DODATKOWE ATUTY:

  • Doświadczenie w obsłudze Klienta w branży laboratoryjnej lub medycznej.
  • Dynamika w działaniu oraz w zarządzaniu efektywnością własnej pracy.
  • Chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych.
  • Otwartość na wiedzę i pozyskiwanie nowych umiejętności.
  • Wysoki poziom odpowiedzialności i zaangażowania w wykonywane obowiązki.
  • Zainteresowania tematyką z obszaru informatyki i nowych technologii.

 

OFERUJEMY:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub B2B.
  • Możliwość pracy w dynamicznym i otwartym zespole profesjonalistów w atmosferze wspierającej kreatywność i rozwój.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez dofinansowanie szkoleń i kursów.
  • Możliwość udziału w innowacyjnych projektach.
  • Kartę multisport.
Rozwiń

KONSULTANT SERWISU IT

Zakres  obowiązków:

  • Instalacja analizatorów i konfiguracja urządzeń oraz oprogramowania.
  • Wsparcie merytoryczne użytkowników oprogramowania w laboratoriach weterynaryjnych i/lub medycznych.
  • Szkolenie użytkowników z zakresu obsługi aplikacji.
  • Opracowanie dokumentacji wdrożeniowej (prezentacje, instrukcje użytkownika, dokumenty techniczne).
  • Testowanie zmian funkcjonalnych w aplikacjach i nowych wersjach systemów oraz analizatorach.
  • Realizacja wdrożeń w oprogramowaniach w laboratoriach na terenie całego kraju oraz podłączeń i serwisu analizatorów medycznych.
  • Współpraca z Product Ownerem i programistami w zakresie tworzenia i rozwoju oferowanych aplikacji.
  • Instalacja i konfiguracja urządzeń oraz oprogramowania.
  • Diagnozowanie i usuwanie problemów w działaniu infrastruktury i systemów.
  • Aktywna współpraca z innymi działami firmy.

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe ukierunkowane – informatyczne lub kierunki związane z biologią, takie jak chemia, biotechnologia, zootechnika.
  • Doświadczenie w podłączeniach analizatorów medycznych.
  • Znasz podstawy zagadnień sieciowych VPN, DNS, protokoły FTP, HTTPS.
  • Umiejętności samodzielnego diagnozowania problemów związanych ze sprzętem komputerowym, siecią i oprogramowaniem.
  • Wiedzę na poziomie konfiguracji i zarządzania systemami operacyjnymi Linux, Windows i zagadnień sieciowych, podstaw protokołu TCP/IP albo znajomość: BASH, Apache, PostgreSQL, Firebird.
  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Bardzo dobre zdolności interpersonalne, wysoka kultura osobista.
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Gotowość do wyjazdów służbowych.

Dodatkowe  atuty:

  • Znajomość podstawowych zagadnień bazodanowych SQL.
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta w branży laboratoryjnej lub medycznej.
  • Dynamika w działaniu oraz w zarządzaniu efektywnością własnej pracy.
  • Chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych.
  • Otwartość na wiedzę i pozyskiwanie nowych umiejętności.
  • Wysoki poziom odpowiedzialności i zaangażowania w wykonywane obowiązki.
  • Zainteresowania tematyką z obszaru informatyki i nowych technologii.

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub B2B.
  • Możliwość pracy w dynamicznym i otwartym zespole profesjonalistów w atmosferze wspierającej kreatywność i rozwój.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez dofinansowanie szkoleń i kursów.
  • Możliwość udziału w innowacyjnych projektach.

Rozwiń

Dołącz do nas!

Jeśli chcesz rozwijać się z nami wyślij swoje CV.