Jesteśmy zaangażowani w rozwijanie oprogramowania laboratoryjnego, które odpowiada na potrzeby naszych klientów i równocześnie kreuje przyszłość diagnostyki.
Wprowadzamy nowe, specjalistyczne oprogramowania, które ułatwiają pracę kolejnym dziedzinom diagnostyki laboratoryjnej. Nasze systemy są również cyklicznie udoskonalane i dostosowywane do bieżących wymagań prawnych i rynkowych. Dużą wagę przykładamy do projektowania, zależy nam na tym, aby systemy były:
Poznaj nasze systemy informatyczne oraz usługi dodatkowe:
LIS Analityka Centrum to najbardziej zaawansowany i najczęściej wybierany system dla laboratoriów analitycznych w Polsce. Z szerokim zakresem funkcji, elastycznością i niezawodnością, jest to rozwiązanie, które spełnia potrzeby nawet najbardziej wymagających laboratoriów.
System oferuje szerokie możliwości rejestracji zleceń, zarówno automatycznie poprzez integrację zgodną ze standardem HL7, jak i ręcznie, co zapewnia elastyczność dostosowaną do potrzeb każdego laboratorium. Ponadto umożliwia on skuteczne zarządzanie błędami preanalitycznymi, pozwalając użytkownikowi na określenie rodzaju błędu, jego priorytetu, sposobu rozwiązania oraz na dokładny opis problemu i jego przebiegu. System zapewnia również bezpieczne oznaczanie materiału diagnostycznego za pomocą kodów kreskowych, co znacząco podnosi dokładność i efektywność pracy w laboratoriach. Dzięki tym cechom LIS Analityka Centrum jest podstawowym i najpopularniejszym systemem laboratoryjnym w Polsce.
Centrum oferuje następujące moduły:
Moduł Rejestracja umożliwia prowadzenie kartoteki pacjentów oraz zapewnia automatyczną aktualizację danych we współpracy np. ze szpitalną bazą pacjentów. Rejestracja zleceń możliwa jest w trybie:
Moduł oferuje również funkcjonalność identyfikacji i przyjęcia materiału z weryfikacją zleceń i obsługą centralnej rozdzielni materiału. Kluczowe dla użytkownika jest również prowadzenie (wraz z odpowiednimi wydrukami dziennymi) centralnej książki zleceń.
Moduł Rejestracja umożliwia całkowicie automatyczny wariantowy dobór cen według wielu cenników.
Moduł zarządza przepływem informacji pomiędzy stanowiskami w pracowni, nadzoruje pracę aparatury, zarządza gromadzeniem, weryfikacją i wydawaniem wyników. W zakres jego funkcji wchodzą:
Autoryzacja przebiega w oparciu o prezentację zestawionych zwalidowanych aktualnych i poprzednich wyników pacjenta z wszystkich pracowni (wybrane lub wszystkie badania) z dostępem do wartości referencyjnych i opisów. W module jest możliwość wprowadzania wyników opisowych, wieloparametrowych, parametrów wyliczalnych i kontrolnych.
Moduł ten umożliwia kompleksowe zarządzanie jakością w laboratorium poprzez prowadzenie i dokumentowanie kontroli jakości. Funkcje modułu obejmują między innymi prowadzenie kartoteki materiałów kontrolnych, procedur (SOP), automatyczne przygotowywanie Kart Kontroli, rejestrację i ewidencję wyników prób kontrolnych oraz kontrolę odtwarzalności i powtarzalności wyników
Moduł stanowi zintegrowany system ewidencji i gospodarowania materiałami eksploatacyjnymi. Moduł może pracować w systemie CENTRUM lub jako niezależny program; samodzielnie lub jako satelitarny podsystem z możliwością komunikacji z systemem macierzystym. Może prowadzić obsługę wielu magazynów. Umożliwia między innymi prowadzenie kartoteki materiałów eksploatacyjnych laboratorium, ewidencję dokumentów transakcyjnych oraz niezbędne zestawienia i raporty.
System Centrum posiada również zaawansowane funkcjonalności umożliwiające:
Wybierz najpopularniejszy program do badań analitycznych i dołącz do grona zadowolonych Klientów.
Chcesz dowiedzieć się więcej napisz do nas lub skontaktuj się z Opiekunem Kluczowych Klientów
eKrew PLUS to oprogramowanie przeznaczone dla placówek medycznych prowadzących badania w dziedzinie serologii transfuzjologicznej i wykonujących transfuzje krwi. Obejmuje ono moduły: Bank Krwi, Pracownię Serologiczną oraz Pracownię Konsultacyjną.
System eKrew PLUS został zaprojektowany z myślą o różnorodnych placówkach medycznych, od małych po bardzo duże, wspierając procesy zachodzące w pracowniach i minimalizując ryzyko popełnienia błędu przez personel. Oprogramowanie charakteryzuje się przejrzystością i intuicyjnością w obsłudze. Umożliwia szeroką wymianę danych zarówno z jednostkami wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi (takimi jak HIS czy RCKiK), oferując jednocześnie pełną, automatyczną integrację z aparaturą serologiczną.
Oprogramowanie eKrew PLUS znacząco wspomaga automatyzację pracy w laboratoriach serologicznych, przyczyniając się do zwiększenia bezpieczeństwa i efektywności przeprowadzanych procedur.
Chcesz dowiedzieć się więcej napisz do nas lub skontaktuj się z Opiekunem Kluczowych Klientów.
VetLINK – zintegrowany system dedykowany dla państwowych inspektoratów weterynaryjnych (Wojewódzkie Inspektoraty Weterynaryjne, Powiatowe Inspektoraty Weterynaryjne) oraz Zakładów Higieny Weterynaryjnej. Pozwala na automatyzację całego procesu od pobrania materiału i zarejestrowania próbki, po publikację gotowego wyniku. System VetLink składa się z dwóch podsystemów:
VetLink czyli część przedanalityczna, która pozwala na wygenerowanie oraz wydrukowanie protokołów pobrań materiałów oraz rejestrację pobranych próbek. Wszystkie wprowadzone dane są automatycznie przesyłane do laboratoryjnej części systemu zlokalizowanego w odpowiednim Zakładzie Higieny Weterynaryjnej. Ta część programu pozwala na prezentację zautoryzowanych wyników z wykonanych badań, prowadzenie Rejestrów Powiatowego Lekarza Weterynarii oraz Mapy elektronicznej.
vLab czyli część analityczna (laboratoryjna) która pozwala na wymianę danych, automatyczne przesyłanie zarejestrowanych zleceń, automatyczne przyjęcie materiału i weryfikację zgodności otrzymanego materiału z informacjami zarejestrowanymi w przedanalitycznej części systemu. vLab pozwala również na integrację z analizatorami, automatyczny odbiór wyników z analizatorów, weryfikację poprawności wyników i ich archiwizację.
VeLIS – system dedykowany dla laboratoriów weterynaryjnych. Pozwala na automatyzację i obsługę procesu laboratoryjnego, od rejestracji zlecenia do zautoryzowania i publikacji wyniku.
Składa się z następujących modułów (pracowni):
Chcesz dowiedzieć się więcej napisz do nas lub skontaktuj się z Opiekunem Kluczowych Klientów
Obecnie rozwijamy innowacyjny produkt dedykowany badaniom w dziedzinie genetyki człowieka. Jego celem jest wsparcie laboratoriów w przeprowadzaniu zaawansowanych analiz genetycznych.
Nasze oprogramowanie kierowane do laboratoriów genetycznych to innowacyjne narzędzie do efektywnego wspomagania analizy materiału genetycznego w różnorodnych próbkach klinicznych, takich jak krew, płyny ustrojowe, wymazy, tkanki czy wydzielina.
Nasze oprogramowanie to nie tylko narzędzie, ale partner w codziennej pracy laboratoriów genetycznych, wspomagający w realizacji nawet najbardziej złożonych procesów.
Chcesz dowiedzieć się więcej napisz do nas lub skontaktuj się z Opiekunem Kluczowych Klientów.
MikroBIS PLUS to innowacyjne oprogramowanie kierowane do laboratoriów mikrobiologicznych, które optymalizuje pracę od momentu przygotowania materiału poprzez wykonanie badania i opracowywanie wyniku. System oferuje możliwość jednorazowej rejestracji wielu badań dla pojedynczego pacjenta oraz automatyczną rejestracją podłoży i wstępnych działań, które są dostosowane do wybranego rodzaju badania i typu materiału diagnostycznego. Intuicyjnie zaprojektowany interfejs prowadzi użytkownika krok po kroku przez wszystkie etapy opracowania badania mikrobiologicznego oraz prezentuje informacje w sposób przejrzysty. System wyposażony jest w szereg funkcjonalności usprawniających i przyspieszających wieloetapowe wykonywanie badań mikrobiologicznych, w tym możliwość przeglądu przeprowadzonych prac oraz wstępnego podglądu wyników badania przez diagnostę.
Chcesz dowiedzieć się więcej napisz do nas lub skontaktuj się z Opiekunem Kluczowych Klientów
PATeXpert to system informatyczny zaprojektowany z myślą o wsparciu badań patomorfologicznych obejmujący: histopatologię, cytologię, cytologię ginekologiczną, badania śródoperacyjne, sekcje zwłok, immunohistochemię, histochemię oraz badania molekularno-genetyczne. Integracja różnych rozwiązań technologicznych, takich jak dedykowane formularze i podpis elektroniczny, zapewnia skuteczną i synergiczną pracę. Dodatkowo, system prowadzi elektroniczną dokumentację, automatycznie kompletując dane przypadku, powiązane zlecenia, materiały, dane kliniczne i załączniki, w tym obrazy. PATeXpert to nie tylko system – to przemyślane połączenie nowoczesnych technologii i praktycznych rozwiązań, które wspólnie tworzą nową jakość w patomorfologii.
Oto niektóre z kluczowych jego funkcji:
PATeXpert oferuje doskonałą widoczność statusu postępu prac dzięki ekranowi głównemu z kafelkami przedstawiającymi status prac poszczególnych pracowni. Pozwala to na szybkie przejście między modułami systemu, zwiększając efektywność pracy.
System pozwala na zaawansowane filtrowanie zleceń, a także sprawdzanie, czy dane zlecenie posiada barwienia dodatkowe i na jakim etapie aktualnie się znajdują.
Oprogramowanie laboratoryjne zapewnia bezpieczeństwo pracowników poprzez oznaczanie w systemie materiału zakaźnego. Informacja ta jest widoczna na każdym etapie zlecenia, co pozwala na odpowiednie posługiwanie się materiałem.
PATeXpert automatycznie rejestruje wszelkie niezgodności w zleceniach, takie jak braki w danych czy błędy proceduralne, co wpływa na zmniejszenie ilość pracy personelu technicznego i przyspieszenie procesu weryfikacji zleceń.
System LIS dedykowany patomorfologii zapewnia pełną integrację z barwiarkami do badań immuno- i histochemicznych oraz analizatorem do badań genetycznych Idylla. Dzięki automatycznej komunikacji z barwiarkami, status preparatu jest aktualizowany w systemie w czasie rzeczywistym, co minimalizuje pracę ręczną personelu technicznego.
Funkcjonalność ‘koszyczki’ na etapie procesowania kasetek umożliwia oznaczenie, w którym koszyczku została umieszczona dana kasetka wraz z oznaczeniem czasu rozpoczęcia procesowania. Po zakończeniu procesowania materiału w systemie odnotowana zostaje dokładna data i godzina zakończenia utrwalenia materiału. Dokładne śledzenie czasu rozpoczęcia i zakończenia procesowania materiału jest kluczowe dla spełnienia wymogów akredytacyjnych.
Program umożliwia nadawanie uprawnień użytkownikom zależnie od ich roli w pracowni diagnostycznej. Uprawnienia są łatwe w zarządzaniu i mogą być dostosowywane na bieżąco, co zapewnia elastyczność i bezpieczeństwo.
Moduł Finanse umożliwia użytkownikom z odpowiednimi uprawnieniami samodzielne dodawanie nowych cenników i ustalanie wszystkich niezbędnych parametrów, w tym czasu obowiązywania reguł, co zwiększa uniwersalność systemu. Użytkownicy mogą również samodzielnie weryfikować status zleceń, w tym ich rozliczenie, stosowane reguły i ceny. Dodatkowo, moduł oferuje możliwość tworzenia spersonalizowanych raportów, wybierania zakresu informacji z aż 66 dostępnych w konfiguracji opcji i generowania raportów ilościowych według klasyfikacji ICD-10. Najnowsza wersja programu zawiera raport z czasu opracowania badania śródoperacyjnego oraz funkcjonalność rejestrującą datę i godzinę dostarczenia wyniku do bloku operacyjnego.
System PATeXpert, daje możliwość dodawania załączników do badań w wielu formatach: nagrań audio, nagrań dźwięku, plików jpg.: obrazów mikroskopowych czy PDF: skanów zlecenia i wyników innego badania.
Chcesz dowiedzieć się więcej napisz do nas lub skontaktuj się z Opiekunem Kluczowych Klientów
Kompleksowe rozwiązania wymiany informacji laboratoryjnych
Integracja różnych rozwiązań IT i wymiana danych jest w dziedzinie diagnostyki laboratoryjnej niezwykle istotna. Nasz wykwalifikowany zespół ekspertów jest w stanie wykonać integrację i zapewnić komunikację niemal z każdym dostępnym na rynku systemem czy urządzeniem. Poznaj zalety naszej integracji i komunikacji.
Wszystkie nasze systemy typu LIS umożliwiają integrację z systemami szpitalnymi typu HIS. Posiadamy przetestowane i uruchomione produkcyjnie połączenia z największymi dostawcami oprogramowania szpitalnego. Połączenia LIS-HIS pozwalają na wymianę informacji laboratoryjnych w postaci elektronicznej. Jest to bardzo pożądany i jednocześnie szybki sposób komunikacji pomiędzy podmiotami medycznymi. Komunikacja opiera się na przesyłaniu danych o zleceniach oraz wynikach. Dane przesyłane są w przesyłkach obsługiwanych w standardzie HL7 oraz zgodnych z Polską Implementacją Krajową (PIK) HL7 CDA.
Oferujemy również połączenia typu LIS-LIS, które doskonale sprawdzą się w przypadku laboratoriów działających w systemie rozproszonym korzystających z rozwiązań kilku dostawców oprogramowania lub zlecających usługi wykonania badań do innego laboratorium (podwykonawcy). Łączymy również nasze systemy, z systemami, z których korzystają Punkty Pobrań – dzięki czemu następuje automatyzacja procesów wymiany informacji zlecenie – wynik.
Obsługujemy integrację oferowanych przez nas systemów z systemami wykorzystywanymi w placówkach medycznych, takich jak przychodnie czy pojedyncze gabinety lekarskie. Jesteśmy w stanie zapewnić wymianę danych z programami, takimi jak Dr.Eryk, OSOZ, czy mMedica. Sposób połączenia jest dostosowywany do architektury systemu wykorzystywanego w placówce medycznej.
Nasze systemy pozwalają na zintegrowanie ich z dowolnym analizatorem, sorterem bądź innego typu urządzeniem wykorzystywanym w laboratorium (np. urządzenia do archiwizacji próbek) za pomocą dowolnego interfejsu. Dotyczy to zarówno laboratoriów analitycznych, mikrobiologicznych, patomorfologicznych jak i serologicznych. W przypadku, gdy urządzenia laboratoryjne są kompatybilne, stosowana jest dwukierunkowa komunikacja pomiędzy systemem a aparaturą laboratoryjną co eliminuje konieczność ręcznego programowania urządzeń. Nasz system oprócz automatycznego odbierania wyników pacjentów umożliwia gromadzenie wyników kontrolnych z aparatów, a następnie ich analizę. Ponadto, nasze systemy są kompatybilne z modułowymi systemami (linie, sortery) różnych producentów, umożliwiając elastyczną konfigurację według potrzeb użytkownika.
Oferujemy usługi dodatkowe, które stanowią doskonałe uzupełnienie dla naszego oprogramowania. Dbamy o to, by nasze rozwiązania były kompatybilne z innymi systemami oraz spełniały wymagania rynkowe, takie jak EDM czy Chmura dla Zdrowia. Naszym celem jest nie tylko usprawnienie pracy diagnostów, ale także rozszerzenie ich możliwości. Wybierz z listy oprogramowanie, które Cię interesuje, a my podpowiemy, jakie usługi dodatkowe najlepiej wspomogą jego funkcjonowanie.
Moduł Centralnego Zarządzania Autoryzacją (CZA) umożliwia zdalny podgląd realizacji zleceń w innych placówkach należących do tej samej organizacji oraz zarządzania nimi i w razie potrzeby, przekierowania badań do placówek, które są mniej obciążone realizacją badań lub wzmocnienia kadry diagnostów w laboratorium obciążonym.
Zalety rozwiązania:
Moduł Centralnego Zarządzania Autoryzacją umożliwia kierownikom laboratoriów elastyczne zarządzanie obciążeniem pracą i personelem, co znacząco usprawnia funkcjonowanie placówki.
Moduł Zlecający zapewnia skuteczną komunikację pomiędzy systemem laboratoryjnym LIS Centrum z zewnętrznym systemem laboratoryjnym LIS. Moduł ten umożliwia elektroniczną wymianę informacji w zakresie zlecenia-wyniki.
Funkcje Modułu:
Jednym z kluczowych elementów naszej strategii ochrony danych jest replikacja. Replikacja to proces tworzenia i utrzymywania kopii zapasowej danych w różnych lokalizacjach w celu zwiększenia ich dostępności, niezawodności i odporności na awarie.
Zalety replikacji:
iCentrum to kompleksowe narzędzie, które umożliwia rejestrację zleceń i publikację wyników badań w punktach pobrań. Dzięki tej przeglądarkowej aplikacji diagności oraz personel medyczny w prosty i efektywny sposób mogą zarządzać danymi pacjentów oraz wynikami badań.
Funkcje iCentrum:
Oprócz rozwiązań informatycznych oferujemy także etykiety samoprzylepne z kodem kreskowym przeznaczone do znakowania próbek w laboratorium. Gwarantujemy unikalność naszych kodów kreskowych zarówno w ramach pojedynczego laboratorium, jak i w skali całego kraju
Etykiety drukujemy w kompletach po 2, 3, 4, 6, 8, 10 naklejek, aby dać możliwość maksymalnego ich wykorzystania oraz w wersji na różowym tle przekazanych do oznaczania próbek w trybie “CITO”
Zalety:
– druk technologią termotransferową z kalką utwardzaną,
– numeracja 10-cyfrowa,
– termin ważności etykiety – 2 lata od daty jej produkcji,
– odporność na zamrażanie (do -30 stopni C),
– możliwość dodruku na zamówienie (z zachowaniem unikalności numeracji)
– dostępne kolory etykiet: biały, różowy, pomarańczowy, czerwony
Etykiety samoprzylepne dla weterynarzy:
– gotowe do użytku, z nadrukowanym kodem kreskowym,
– drukowane w parach (identyczne) na taśmie dwurzędowej, niecięte,
nawijane na roli od minimalnej ilości 1 000 par do maksymalnie 10 000 par,
– druk technologią termotransferową z kalką utwardzaną,
– numeracja 13-cyfrowa:
– odporność na zamrażanie (do -30 stopni C),
– możliwość dodruku na zamówienie (z zachowaniem unikalności numeracji),
Aplikacja Zdalnej Rejestracji to rozwiązanie umożliwiające zewnętrznym zleceniodawcom, takim jak przychodnie współpracujące z Zakładem Patomorfologicznym, zdalną rejestrację zleceń patomorfologicznych. Dzięki integracji z systemem PATeXpert, zleceniodawcy mogą swobodnie rejestrować zlecenia, monitorować ich status oraz przeglądać wyniki bezpośrednio z poziomu aplikacji.
Zalety aplikacji:
LISmart Manager stanowi odpowiedź na rosnące potrzeby nowoczesnych laboratoriów, które dążą do zoptymalizowania zarządzania i maksymalizacji wykorzystania danych zebranych w procesie analitycznym. Moduł ten w prosty i intuicyjny sposób wspiera procesy kontroli menedżerskiej, umożliwia przeprowadzanie analiz i ocen, pomaga wykrywać i eliminować niezgodności oraz optymalizować działania. Moduł jest rozwiązaniem przeglądarkowym, nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania, inwestycji w infrastrukturę techniczną, ani szkolenia co pozwala na wykorzystanie go w każdym miejscu.
Moduł zawiera zestaw narzędzi umożliwiających:
LISkan to kompleksowy pakiet elektronicznej dokumentacji, który ułatwia automatyczną rejestrację zleceń oraz zbieranie i przechowywanie dowolnej dokumentacji w systemie laboratoryjnym. W połączeniu z podpisem elektronicznym i usługą eLaborat, prezentującą wyniki badań przez Internet, LISkan pozwala całkowicie wyeliminować tradycyjną dokumentację papierową wewnątrz laboratorium oraz w dowolnym czasie zapewnić dostęp do oryginałów dokumentów.
Pakiet składa się z dwóch elementów: dwustronnego skanera dokumentów papierowych oraz oprogramowania, które umożliwia gromadzenie w systemie Centrum elektronicznych kopii obrazów oryginalnych dokumentów papierowych.
LISkan daje możliwość:
Elektroniczna biblioteka dokumentów, dostępna w usłudze i LISkan, niewątpliwie zapewnia szybki, prosty i bezpieczny obieg dokumentów, eliminując potrzebę korzystania z kosztownej papierowej formy.
W odpowiedzi na Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 25.04.2021 dotyczące Systemu Informacji w Ochronie Zdrowia, które zobowiązuje do prowadzenia dokumentacji wynikowej w formie Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM) zgodnej z Polską Implementacją Krajową (PIK) HL7 CDA oraz ich przechowywanie w dedykowanych repozytoriach, firma MARCEL S.A. opracowała kompleksowe rozwiązania spełniające wymagania laboratoriów medycznych:
Korzyści kompleksowego rozwiązania EDM:
Elektroniczna Dokumentacja Medyczna jest kluczowym elementem nowoczesnej opieki zdrowotnej, która wspiera placówki medyczne w efektywnym zarządzaniu danymi medycznymi oraz zapewnianiu wysokiej jakości opieki pacjentom.
Platforma eLaborat to rozwiązanie, które umożliwia szybkie udostępnianie wyników badań oraz elektronicznie podpisanych sprawozdań zarówno indywidualnym pacjentom, jak i instytucjom zlecającym ich wykonanie.
ELaborat wyróżnia się kilkoma kluczowymi cechami:
Dzięki platformie eLaborat, laboratoria mogą efektywnie zarządzać wynikami badań, oszczędzając czas i koszty oraz zapewniając pełen dostęp do informacji dla wszystkich zainteresowanych podmiotów.
Nasze doświadczenie, wynikające z ponad 300 uruchomionych połączeń dwustronnej wymiany danych między systemami informatycznymi, zaowocowało stworzeniem uniwersalnego rozwiązania. Nasza platforma do elektronicznej wymiany informacji laboratoryjnych to obecnie jeden z najszybszych i najbardziej pożądanych sposobów komunikacji między podmiotami medycznymi.
Platforma LIStrada to kompleksowy, zautomatyzowany system informatyczny, który działa niezależnie od architektury i konfiguracji systemów użytkowników. Umożliwia ona medycznym laboratoriom wymianę informacji — zarówno zleceń, jak i wyników — pomiędzy Laboratoryjnymi Systemami Informatycznymi (LIS) a innymi systemami medycznymi, takimi jak Systemy Informatyczne Szpitali (HIS)czy systemy do obsługi przychodni.
Zaletami proponowanego rozwiązania są
Platforma POLIS umożliwia efektywne i równoległe zarządzanie wieloma laboratoriami, które działają autonomicznie, lecz równocześnie współpracują w ramach tej samej organizacji. POLIS to kompleksowy i zintegrowany system informatyczny, który zapewnia niezbędne ujednolicenie usług, utrzymanie spójnego wizerunku organizacji wobec klientów oraz sprawny, zautomatyzowany przepływ informacji.
Platforma składa się z autonomicznych modułów LIS, które obsługują poszczególne laboratoria, wyposażone w lokalne bazy danych i automatycznie synchronizowane z centralnym serwerem wspólnym dla grupy laboratoriów. POLIS zawiera moduł danych wzorcowych, moduł rozliczeń, moduł wymiany danych oraz moduł publikacji wyników, które pozwalają na obniżenie kosztów zarządzania i poprawę jakości informatyzacji laboratorium poprzez współdzielenie części infrastruktury technicznej, takiej jak serwery. Platforma umożliwia również współkorzystanie z funkcji, które ze względów technicznych lub ekonomicznych nie są dostępne dla pojedynczych laboratoriów.
POLIS to również:
Moduł raportowania mikrobiologicznego firmy Marcel S.A został zaprojektowany z myślą o potrzebach naszych klientów oraz wymaganiach stawianych im przez jednostki kontrolujące. Łączy sprawdzone rozwiązania z nowoczesnymi technologiami, które optymalizują proces tworzenia skomplikowanych statystyk, raportów i analiz.
Raporty Mikrobiologiczne zostały opracowane zgodnie z zaleceniami Krajowego Konsultanta w dziedzinie mikrobiologii lekarskiej. Ich zawartość i funkcje były konsultowane z ekspertami z całego kraju, co gwarantuje ich wysoką jakość i rzetelność.
Moduł zapewnia ciągły i szybki dostęp do informacji, niezależnie od tego, gdzie w danej chwili znajduje się i z ilu miejsc pochodzi fizyczna postać dokumentacji. Oferuje dynamiczne raporty i wielowariantowe analizy zgromadzonych danych oraz umożliwia ich prezentację w formie interaktywnych tabel oraz wydruków z formatu pdf, xls, csv.
Kluczowe cechy raportów mikrobiologicznych:
„Oprogramowanie laboratoryjne LIS Centrum firmy Marcel S.A. spełnia nasze oczekiwania, funkcjonuje sprawnie i dostarcza nam wielu korzyści usprawniając codzienną pracę.”
„Z całą odpowiedzialnością możemy polecić systemy marki Marcel S.A. jako niezbędne narzędzie każdego laboratorium, któremu zależy na wysokiej jakości wyników i profesjonalnej obsłudze.”
„Wdrożenie i podłączenie do analizatorów systemów Centrum i eKrew Plus było bardzo dużym wyzwaniem z którym firma Marcel S.A. poradziła sobie bezproblemowo. Jesteśmy zadowoleni ze współpracy i działania systemów, które okazały się znacznym ułatwieniem dla pracowników z jednoczesną ogromną korzyścią dla pacjenta.”
„Oprogramowanie jest bardzo intuicyjne, znacznie usprawniające pracę. Godne polecenia jest również przeprowadzone wdrożenie. Pracownicy byli rzetelnie, merytorycznie przygotowani a całość przebiegła bardzo sprawnie. Wszystkie wskazane analizatory zostały podłączone do systemu i współpracują z nimi bez zarzutów.”