Jesteśmy zaangażowani w rozwijanie oprogramowania laboratoryjnego, które odpowiada na potrzeby naszych klientów i równocześnie kreuje przyszłość diagnostyki.
Wprowadzamy nowe, specjalistyczne oprogramowania, które ułatwiają pracę kolejnym dziedzinom diagnostyki laboratoryjnej. Nasze systemy są również cyklicznie udoskonalane i dostosowywane do bieżących wymagań prawnych i rynkowych. Dużą wagę przykładamy do projektowania, zależy nam na tym, aby systemy były:
Poznaj nasze systemy informatyczne oraz usługi dodatkowe:
LIS Analityka Centrum to najbardziej zaawansowany i najczęściej wybierany system dla laboratoriów analitycznych w Polsce. Z szerokim zakresem funkcji, elastycznością i niezawodnością, jest to rozwiązanie, które spełnia potrzeby nawet najbardziej wymagających laboratoriów.
System oferuje szerokie możliwości rejestracji zleceń, zarówno automatycznie poprzez integrację zgodną ze standardem HL7, jak i ręcznie, co zapewnia elastyczność dostosowaną do potrzeb każdego laboratorium. Ponadto umożliwia on skuteczne zarządzanie błędami preanalitycznymi, pozwalając użytkownikowi na określenie rodzaju błędu, jego priorytetu, sposobu rozwiązania oraz na dokładny opis problemu i jego przebiegu. System zapewnia również bezpieczne oznaczanie materiału diagnostycznego za pomocą kodów kreskowych, co znacząco podnosi dokładność i efektywność pracy w laboratoriach. Dzięki tym cechom LIS Analityka Centrum jest podstawowym i najpopularniejszym systemem laboratoryjnym w Polsce.
Centrum oferuje następujące moduły:
Moduł Rejestracja umożliwia prowadzenie kartoteki pacjentów oraz zapewnia automatyczną aktualizację danych we współpracy np. ze szpitalną bazą pacjentów. Rejestracja zleceń możliwa jest w trybie:
Moduł oferuje również funkcjonalność identyfikacji i przyjęcia materiału z weryfikacją zleceń i obsługą centralnej rozdzielni materiału. Kluczowe dla użytkownika jest również prowadzenie (wraz z odpowiednimi wydrukami dziennymi) centralnej książki zleceń.
Moduł Rejestracja umożliwia całkowicie automatyczny wariantowy dobór cen według wielu cenników.
Moduł zarządza przepływem informacji pomiędzy stanowiskami w pracowni, nadzoruje pracę aparatury, zarządza gromadzeniem, weryfikacją i wydawaniem wyników. W zakres jego funkcji wchodzą:
Autoryzacja przebiega w oparciu o prezentację zestawionych zwalidowanych aktualnych i poprzednich wyników pacjenta z wszystkich pracowni (wybrane lub wszystkie badania) z dostępem do wartości referencyjnych i opisów. W module jest możliwość wprowadzania wyników opisowych, wieloparametrowych, parametrów wyliczalnych i kontrolnych.
Moduł ten umożliwia kompleksowe zarządzanie jakością w laboratorium poprzez prowadzenie i dokumentowanie kontroli jakości. Funkcje modułu obejmują między innymi prowadzenie kartoteki materiałów kontrolnych, procedur (SOP), automatyczne przygotowywanie Kart Kontroli, rejestrację i ewidencję wyników prób kontrolnych oraz kontrolę odtwarzalności i powtarzalności wyników
Moduł stanowi zintegrowany system ewidencji i gospodarowania materiałami eksploatacyjnymi. Moduł może pracować w systemie CENTRUM lub jako niezależny program; samodzielnie lub jako satelitarny podsystem z możliwością komunikacji z systemem macierzystym. Może prowadzić obsługę wielu magazynów. Umożliwia między innymi prowadzenie kartoteki materiałów eksploatacyjnych laboratorium, ewidencję dokumentów transakcyjnych oraz niezbędne zestawienia i raporty.
System Centrum posiada również zaawansowane funkcjonalności umożliwiające:
Wybierz najpopularniejszy program do badań analitycznych i dołącz do grona zadowolonych Klientów.
Chcesz dowiedzieć się więcej napisz do nas lub skontaktuj się z Opiekunem Kluczowych Klientów
eKrew PLUS to oprogramowanie przeznaczone dla placówek medycznych prowadzących badania w dziedzinie serologii transfuzjologicznej i wykonujących transfuzje krwi. Obejmuje ono moduły: Bank Krwi, Pracownię Serologiczną oraz Pracownię Konsultacyjną.
System eKrew PLUS został zaprojektowany z myślą o różnorodnych placówkach medycznych, od małych po bardzo duże, wspierając procesy zachodzące w pracowniach i minimalizując ryzyko popełnienia błędu przez personel. Oprogramowanie charakteryzuje się przejrzystością i intuicyjnością w obsłudze. Umożliwia szeroką wymianę danych zarówno z jednostkami wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi (takimi jak HIS czy RCKiK), oferując jednocześnie pełną, automatyczną integrację z aparaturą serologiczną.
Oprogramowanie eKrew PLUS znacząco wspomaga automatyzację pracy w laboratoriach serologicznych, przyczyniając się do zwiększenia bezpieczeństwa i efektywności przeprowadzanych procedur.
Chcesz dowiedzieć się więcej napisz do nas lub skontaktuj się z Opiekunem Kluczowych Klientów.
VetLINK – zintegrowany system dedykowany dla państwowych inspektoratów weterynaryjnych (Wojewódzkie Inspektoraty Weterynaryjne, Powiatowe Inspektoraty Weterynaryjne) oraz Zakładów Higieny Weterynaryjnej. Pozwala na automatyzację całego procesu od pobrania materiału i zarejestrowania próbki, po publikację gotowego wyniku. System VetLink składa się z dwóch podsystemów:
VetLink czyli część przedanalityczna, która pozwala na wygenerowanie oraz wydrukowanie protokołów pobrań materiałów oraz rejestrację pobranych próbek. Wszystkie wprowadzone dane są automatycznie przesyłane do laboratoryjnej części systemu zlokalizowanego w odpowiednim Zakładzie Higieny Weterynaryjnej. Ta część programu pozwala na prezentację zautoryzowanych wyników z wykonanych badań, prowadzenie Rejestrów Powiatowego Lekarza Weterynarii oraz Mapy elektronicznej.
vLab czyli część analityczna (laboratoryjna) która pozwala na wymianę danych, automatyczne przesyłanie zarejestrowanych zleceń, automatyczne przyjęcie materiału i weryfikację zgodności otrzymanego materiału z informacjami zarejestrowanymi w przedanalitycznej części systemu. vLab pozwala również na integrację z analizatorami, automatyczny odbiór wyników z analizatorów, weryfikację poprawności wyników i ich archiwizację.
VeLIS – system dedykowany dla laboratoriów weterynaryjnych. Pozwala na automatyzację i obsługę procesu laboratoryjnego, od rejestracji zlecenia do zautoryzowania i publikacji wyniku.
Składa się z następujących modułów (pracowni):
Chcesz dowiedzieć się więcej napisz do nas lub skontaktuj się z Opiekunem Kluczowych Klientów
Obecnie rozwijamy innowacyjny produkt dedykowany badaniom w dziedzinie genetyki człowieka. Jego celem jest wsparcie laboratoriów w przeprowadzaniu zaawansowanych analiz genetycznych.
Nasze oprogramowanie kierowane do laboratoriów genetycznych to innowacyjne narzędzie do efektywnego wspomagania analizy materiału genetycznego w różnorodnych próbkach klinicznych, takich jak krew, płyny ustrojowe, wymazy, tkanki czy wydzielina.
Nasze oprogramowanie to nie tylko narzędzie, ale partner w codziennej pracy laboratoriów genetycznych, wspomagający w realizacji nawet najbardziej zaawansowanych procesów.
Chcesz dowiedzieć się więcej napisz do nas lub skontaktuj się z Opiekunem Kluczowych Klientów.
MikroBIS PLUS to innowacyjne oprogramowanie kierowane do laboratoriów mikrobiologicznych, które optymalizuje pracę od momentu przygotowania materiału poprzez wykonanie badania i opracowywanie wyniku. System oferuje możliwość jednorazowej rejestracji wielu badań dla pojedynczego pacjenta oraz automatyczną rejestracją podłoży i wstępnych działań, które są dostosowane do wybranego rodzaju badania i typu materiału diagnostycznego. Intuicyjnie zaprojektowany interfejs prowadzi użytkownika krok po kroku przez wszystkie etapy opracowania badania mikrobiologicznego oraz prezentuje informacje w sposób przejrzysty. System wyposażony jest w szereg funkcjonalności usprawniających i przyspieszających wieloetapowe wykonywanie badań mikrobiologicznych, w tym możliwość przeglądu przeprowadzonych prac oraz wstępnego podglądu wyników badania przez diagnostę.
Chcesz dowiedzieć się więcej napisz do nas lub skontaktuj się z Opiekunem Kluczowych Klientów
PATeXpert to zaawansowany system informatyczny zaprojektowany z myślą o wsparciu badań patomorfologicznych obejmujący: histopatologię, cytologię, cytologię ginekologiczną, badania śródoperacyjne, sekcje zwłok, immunohistochemię, histochemię oraz badania molekularno-genetyczne. Integracja różnych rozwiązań technologicznych, takich jak inteligentne formularze, bazy wiedzy i podpis elektroniczny, zapewnia skuteczną i synergiczną pracę. Dodatkowo, system prowadzi elektroniczną dokumentację, automatycznie kompletując dane przypadku, powiązane zlecenia, materiały, dane kliniczne i załączniki, w tym obrazy. PATeXpert to nie tylko system – to przemyślane połączenie nowoczesnych technologii i praktycznych rozwiązań, które wspólnie tworzą nową jakość w patomorfologii.
Oto niektóre z kluczowych jego funkcji:
PATeXpert oferuje doskonałą widoczność statusu postępu prac dzięki ekranowi głównemu z kafelkami przedstawiającymi status prac poszczególnych pracowni. Pozwala to na szybkie przejście między modułami systemu, zwiększając efektywność pracy.
System pozwala na zaawansowane filtrowanie zleceń, a także sprawdzanie, czy dane zlecenie posiada barwienia dodatkowe i na jakim etapie aktualnie się znajdują.
Oprogramowanie laboratoryjne zapewnia bezpieczeństwo pracowników poprzez oznaczanie w systemie materiału zakaźnego. Informacja ta jest widoczna na każdym etapie zlecenia, co pozwala na odpowiednie posługiwanie się materiałem.
PATeXpert automatycznie rejestruje wszelkie niezgodności w zleceniach, takie jak braki w danych czy błędy proceduralne, co wpływa na zmniejszenie ilość pracy personelu technicznego i przyspieszenie procesu weryfikacji zleceń.
System LIS dedykowany patomorfologii zapewnia pełną integrację z barwiarkami do badań immuno- i histochemicznych oraz analizatorem do badań genetycznych Idylla. Dzięki automatycznej komunikacji z barwiarkami, status preparatu jest aktualizowany w systemie w czasie rzeczywistym, co minimalizuje pracę ręczną personelu technicznego.
Funkcjonalność ‘koszyczki’ na etapie procesowania kasetek umożliwia oznaczenie, w którym koszyczku została umieszczona dana kasetka wraz z oznaczeniem czasu rozpoczęcia procesowania. Po zakończeniu procesowania materiału w systemie odnotowana zostaje dokładna data i godzina zakończenia utrwalenia materiału. Dokładne śledzenie czasu rozpoczęcia i zakończenia procesowania materiału jest kluczowe dla spełnienia wymogów akredytacyjnych.
Program umożliwia nadawanie uprawnień użytkownikom zależnie od ich roli w pracowni diagnostycznej. Uprawnienia są łatwe w zarządzaniu i mogą być dostosowywane na bieżąco, co zapewnia elastyczność i bezpieczeństwo.
Moduł Finanse umożliwia użytkownikom z odpowiednimi uprawnieniami samodzielne dodawanie nowych cenników i ustalanie wszystkich niezbędnych parametrów, w tym czasu obowiązywania reguł, co zwiększa uniwersalność systemu. Użytkownicy mogą również samodzielnie weryfikować status zleceń, w tym ich rozliczenie, stosowane reguły i ceny. Dodatkowo, moduł oferuje możliwość tworzenia spersonalizowanych raportów, wybierania zakresu informacji z aż 66 dostępnych w konfiguracji opcji i generowania raportów ilościowych według klasyfikacji ICD-10. Najnowsza wersja programu zawiera raport z czasu opracowania badania śródoperacyjnego oraz funkcjonalność rejestrującą datę i godzinę dostarczenia wyniku do bloku operacyjnego.
System PATeXpert, daje możliwość dodawania załączników do badań w wielu formatach: nagrań audio, nagrań dźwięku, plików jpg.: obrazów mikroskopowych czy PDF: skanów zlecenia i wyników innego badania.
Chcesz dowiedzieć się więcej napisz do nas lub skontaktuj się z Opiekunem Kluczowych Klientów
Kompleksowe rozwiązania wymiany informacji laboratoryjnych
Integracja różnych rozwiązań IT i wymiana danych jest w dziedzinie diagnostyki laboratoryjnej niezwykle istotna. Nasz wykwalifikowany zespół ekspertów jest w stanie wykonać integrację i zapewnić komunikację niemal z każdym dostępnym na rynku systemem czy urządzeniem. Poznaj zalety naszej integracji i komunikacji.
Wszystkie nasze systemy typu LIS umożliwiają integrację z systemami szpitalnymi typu HIS. Posiadamy przetestowane i uruchomione produkcyjnie połączenia z największymi dostawcami oprogramowania szpitalnego. Połączenia LIS-HIS pozwalają na wymianę informacji laboratoryjnych w postaci elektronicznej. Jest to bardzo pożądany i jednocześnie szybki sposób komunikacji pomiędzy podmiotami medycznymi. Komunikacja opiera się na przesyłaniu danych o zleceniach oraz wynikach. Dane przesyłane są w przesyłkach obsługiwanych w standardzie HL7 oraz zgodnych z Polską Implementacją Krajową (PIK) HL7 CDA.
Oferujemy również połączenia typu LIS-LIS, które doskonale sprawdzą się w przypadku laboratoriów działających w systemie rozproszonym korzystających z rozwiązań kilku dostawców oprogramowania lub zlecających usługi wykonania badań do innego laboratorium (podwykonawcy). Łączymy również nasze systemy, z systemami, z których korzystają Punkty Pobrań – dzięki czemu następuje automatyzacja procesów wymiany informacji zlecenie – wynik.
Obsługujemy integrację oferowanych przez nas systemów z systemami wykorzystywanymi w placówkach medycznych, takich jak przychodnie czy pojedyncze gabinety lekarskie. Jesteśmy w stanie zapewnić wymianę danych z programami, takimi jak Dr.Eryk, OSOZ, czy mMedica. Sposób połączenia jest dostosowywany do architektury systemu wykorzystywanego w placówce medycznej.
Nasze systemy pozwalają na zintegrowanie ich z dowolnym analizatorem, sorterem bądź innego typu urządzeniem wykorzystywanym w laboratorium (np. urządzenia do archiwizacji próbek) za pomocą dowolnego interfejsu. Dotyczy to zarówno laboratoriów analitycznych, mikrobiologicznych, patomorfologicznych jak i serologicznych. W przypadku, gdy urządzenia laboratoryjne są kompatybilne, stosowana jest dwukierunkowa komunikacja pomiędzy systemem a aparaturą laboratoryjną co eliminuje konieczność ręcznego programowania urządzeń. Nasz system oprócz automatycznego odbierania wyników pacjentów umożliwia gromadzenie wyników kontrolnych z aparatów, a następnie ich analizę. Ponadto, nasze systemy są kompatybilne z modułowymi systemami (linie, sortery) różnych producentów, umożliwiając elastyczną konfigurację według potrzeb użytkownika.
Oferujemy usługi dodatkowe, które stanowią doskonałe uzupełnienie dla naszego oprogramowania. Dbamy o to, by nasze rozwiązania były kompatybilne z innymi systemami oraz spełniały wymagania rynkowe, takie jak EDM czy Chmura dla Zdrowia. Naszym celem jest nie tylko usprawnienie pracy diagnostów, ale także rozszerzenie ich możliwości. Wybierz z listy oprogramowanie, które Cię interesuje, a my podpowiemy, jakie usługi dodatkowe najlepiej wspomogą jego funkcjonowanie.
Filtry:
Moduł Centralnego Zarządzania Autoryzacją (CZA) umożliwia zdalny podgląd realizacji zleceń w innych placówkach należących do tej samej organizacji oraz zarządzania nimi i w razie potrzeby, przekierowania badań do placówek, które są mniej obciążone realizacją badań lub wzmocnienia kadry diagnostów w laboratorium obciążonym.
Zalety rozwiązania:
Moduł Centralnego Zarządzania Autoryzacją umożliwia kierownikom laboratoriów elastyczne zarządzanie obciążeniem pracą i personelem, co znacząco usprawnia funkcjonowanie placówki.
Moduł Zlecający zapewnia skuteczną komunikację pomiędzy systemem laboratoryjnym LIS Centrum z zewnętrznym systemem laboratoryjnym LIS. Moduł ten umożliwia elektroniczną wymianę informacji w zakresie zlecenia-wyniki.
Funkcje Modułu:
Jednym z kluczowych elementów naszej strategii ochrony danych jest replikacja. Replikacja to proces tworzenia i utrzymywania kopii zapasowej danych w różnych lokalizacjach w celu zwiększenia ich dostępności, niezawodności i odporności na awarie.
Zalety replikacji:
iCentrum to kompleksowe narzędzie, które umożliwia rejestrację zleceń i publikację wyników badań w punktach pobrań. Dzięki tej przeglądarkowej aplikacji diagności oraz personel medyczny w prosty i efektywny sposób mogą zarządzać danymi pacjentów oraz wynikami badań.
Funkcje iCentrum:
Oprócz rozwiązań informatycznych oferujemy także etykiety samoprzylepne z kodem kreskowym przeznaczone do znakowania próbek w laboratorium. Gwarantujemy unikalność naszych kodów kreskowych zarówno w ramach pojedynczego laboratorium, jak i w skali całego kraju
Etykiety drukujemy w kompletach po 2, 3, 4, 6, 8, 10 naklejek, aby dać możliwość maksymalnego ich wykorzystania oraz w wersji na różowym tle przekazanych do oznaczania próbek w trybie “CITO”
Zalety:
– druk technologią termotransferową z kalką utwardzaną,
– numeracja 10-cyfrowa,
– termin ważności etykiety – 2 lata od daty jej produkcji,
– odporność na zamrażanie (do -30 stopni C),
– możliwość dodruku na zamówienie (z zachowaniem unikalności numeracji)
– dostępne kolory etykiet: biały, różowy, pomarańczowy, czerwony
Etykiety samoprzylepne dla weterynarzy:
– gotowe do użytku, z nadrukowanym kodem kreskowym,
– drukowane w parach (identyczne) na taśmie dwurzędowej, niecięte,
nawijane na roli od minimalnej ilości 1 000 par do maksymalnie 10 000 par,
– druk technologią termotransferową z kalką utwardzaną,
– numeracja 13-cyfrowa:
– odporność na zamrażanie (do -30 stopni C),
– możliwość dodruku na zamówienie (z zachowaniem unikalności numeracji),
Aplikacja Zdalnej Rejestracji to rozwiązanie umożliwiające zewnętrznym zleceniodawcom, takim jak przychodnie współpracujące z Zakładem Patomorfologicznym, zdalną rejestrację zleceń patomorfologicznych. Dzięki integracji z systemem PATeXpert, zleceniodawcy mogą swobodnie rejestrować zlecenia, monitorować ich status oraz przeglądać wyniki bezpośrednio z poziomu aplikacji.
Zalety aplikacji:
LISmart Manager stanowi odpowiedź na rosnące potrzeby nowoczesnych laboratoriów, które dążą do zoptymalizowania zarządzania i maksymalizacji wykorzystania danych zebranych w procesie analitycznym. Moduł ten w prosty i intuicyjny sposób wspiera procesy kontroli menedżerskiej, umożliwia przeprowadzanie analiz i ocen, pomaga wykrywać i eliminować niezgodności oraz optymalizować działania. Moduł jest rozwiązaniem przeglądarkowym, nie wymaga instalacji dodatkowego oprogramowania, inwestycji w infrastrukturę techniczną, ani szkolenia co pozwala na wykorzystanie go w każdym miejscu.
Moduł zawiera zestaw narzędzi umożliwiających:
LISkan to kompleksowy pakiet elektronicznej dokumentacji, który ułatwia automatyczną rejestrację zleceń oraz zbieranie i przechowywanie dowolnej dokumentacji w systemie laboratoryjnym. W połączeniu z podpisem elektronicznym i usługą eLaborat, prezentującą wyniki badań przez Internet, LISkan pozwala całkowicie wyeliminować tradycyjną dokumentację papierową wewnątrz laboratorium oraz w dowolnym czasie zapewnić dostęp do oryginałów dokumentów.
Pakiet składa się z dwóch elementów: dwustronnego skanera dokumentów papierowych oraz oprogramowania, które umożliwia gromadzenie w systemie Centrum elektronicznych kopii obrazów oryginalnych dokumentów papierowych.
LISkan daje możliwość:
Elektroniczna biblioteka dokumentów, dostępna w usłudze i LISkan, niewątpliwie zapewnia szybki, prosty i bezpieczny obieg dokumentów, eliminując potrzebę korzystania z kosztownej papierowej formy.
W odpowiedzi na Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 25.04.2021 dotyczące Systemu Informacji w Ochronie Zdrowia, które zobowiązuje do prowadzenia dokumentacji wynikowej w formie Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM) zgodnej z Polską Implementacją Krajową (PIK) HL7 CDA oraz ich przechowywanie w dedykowanych repozytoriach, firma MARCEL S.A. opracowała kompleksowe rozwiązania spełniające wymagania laboratoriów medycznych:
Korzyści kompleksowego rozwiązania EDM:
Elektroniczna Dokumentacja Medyczna jest kluczowym elementem nowoczesnej opieki zdrowotnej, która wspiera placówki medyczne w efektywnym zarządzaniu danymi medycznymi oraz zapewnianiu wysokiej jakości opieki pacjentom.
Platforma eLaborat to rozwiązanie, które umożliwia szybkie udostępnianie wyników badań oraz elektronicznie podpisanych sprawozdań zarówno indywidualnym pacjentom, jak i instytucjom zlecającym ich wykonanie.
ELaborat wyróżnia się kilkoma kluczowymi cechami:
Dzięki platformie eLaborat, laboratoria mogą efektywnie zarządzać wynikami badań, oszczędzając czas i koszty oraz zapewniając pełen dostęp do informacji dla wszystkich zainteresowanych podmiotów.
Nasze doświadczenie, wynikające z ponad 300 uruchomionych połączeń dwustronnej wymiany danych między systemami informatycznymi, zaowocowało stworzeniem uniwersalnego rozwiązania. Nasza platforma do elektronicznej wymiany informacji laboratoryjnych to obecnie jeden z najszybszych i najbardziej pożądanych sposobów komunikacji między podmiotami medycznymi.
Platforma LIStrada to kompleksowy, zautomatyzowany system informatyczny, który działa niezależnie od architektury i konfiguracji systemów użytkowników. Umożliwia ona medycznym laboratoriom wymianę informacji — zarówno zleceń, jak i wyników — pomiędzy Laboratoryjnymi Systemami Informatycznymi (LIS) a innymi systemami medycznymi, takimi jak Systemy Informatyczne Szpitali (HIS)czy systemy do obsługi przychodni.
Zaletami proponowanego rozwiązania są
Platforma POLIS umożliwia efektywne i równoległe zarządzanie wieloma laboratoriami, które działają autonomicznie, lecz równocześnie współpracują w ramach tej samej organizacji. POLIS to kompleksowy i zintegrowany system informatyczny, który zapewnia niezbędne ujednolicenie usług, utrzymanie spójnego wizerunku organizacji wobec klientów oraz sprawny, zautomatyzowany przepływ informacji.
Platforma składa się z autonomicznych modułów LIS, które obsługują poszczególne laboratoria, wyposażone w lokalne bazy danych i automatycznie synchronizowane z centralnym serwerem wspólnym dla grupy laboratoriów. POLIS zawiera moduł danych wzorcowych, moduł rozliczeń, moduł wymiany danych oraz moduł publikacji wyników, które pozwalają na obniżenie kosztów zarządzania i poprawę jakości informatyzacji laboratorium poprzez współdzielenie części infrastruktury technicznej, takiej jak serwery. Platforma umożliwia również współkorzystanie z funkcji, które ze względów technicznych lub ekonomicznych nie są dostępne dla pojedynczych laboratoriów.
POLIS to również:
Moduł raportowania mikrobiologicznego firmy Marcel S.A został zaprojektowany z myślą o potrzebach naszych klientów oraz wymaganiach stawianych im przez jednostki kontrolujące. Łączy sprawdzone rozwiązania z nowoczesnymi technologiami, które optymalizują proces tworzenia skomplikowanych statystyk, raportów i analiz.
Raporty Mikrobiologiczne zostały opracowane zgodnie z zaleceniami Krajowego Konsultanta w dziedzinie mikrobiologii lekarskiej. Ich zawartość i funkcje były konsultowane z ekspertami z całego kraju, co gwarantuje ich wysoką jakość i rzetelność.
Moduł zapewnia ciągły i szybki dostęp do informacji, niezależnie od tego, gdzie w danej chwili znajduje się i z ilu miejsc pochodzi fizyczna postać dokumentacji. Oferuje dynamiczne raporty i wielowariantowe analizy zgromadzonych danych oraz umożliwia ich prezentację w formie interaktywnych tabel oraz wydruków z formatu pdf, xls, csv.
Kluczowe cechy raportów mikrobiologicznych:
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Fermentum bibendum cras eleifend tortor nulla arcu. Tellus montes in nunc aliquet euismod. Nisl augue amet amet tincidunt integer odio mattis ac ut. Aliquam .
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Gravida purus mauris tincidunt viverra varius non. Donec vel nulla nisl faucibus sed. Sollicitudin suscipit eget diam duis sed senectus. Arcu pretium pretium potenti molestie feugiat amet imperdiet id imperdiet. Semper quis molestie tristique aliquam nulla. Tempor orci ultrices aliquet tempor venenatis quam eros.
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Gravida purus mauris tincidunt viverra varius non. Donec vel nulla nisl faucibus sed. Sollicitudin suscipit eget diam duis sed senectus. Arcu pretium pretium potenti molestie feugiat amet imperdiet id imperdiet. Semper quis molestie tristique aliquam nulla. Tempor orci ultrices aliquet tempor venenatis quam eros.