Współpracując z nami otrzymasz kompleksowe wsparcie na każdym etapie procesu zakupowego, jak również później, podczas korzystania z naszego oprogramowania. Do dyspozycji pozostają Opiekunowie Kluczowych Klientów, którzy dokładnie zapoznają się z Twoimi potrzebami, zbiorą istotne informacje dotyczące Twojego laboratorium i zaproponują rozwiązanie skrojone na miarę potrzeb. Natomiast Zespół Wsparcia Sprzedaży będzie towarzyszyć Ci przez cały czas trwania umowy, dbając o płynny przepływ informacji między działami oraz informując o najnowszych produktach i usługach.
Potrzebujesz wyceny dla swojego laboratorium?
Skontaktuj się z nami – zadzwoń lub napisz.
Rozumiemy wyzwania pracy w środowisku, gdzie każda sekunda jest cenna, a od szybkości wykonania badań może zależeć ludzkie życie. Dlatego zapewniamy wsparcie przez całą dobę, każdego dnia tygodnia – 24h/7dni. Nasi specjaliści mogą zdalnie diagnozować i rozwiązywać problemy lub po prostu poinstruować wewnętrzny dział IT szpitala czy pracowników laboratorium w celu szybkiego rozwiązania trudności. Każdy napotkany problem jest dla nas ważny i staramy się go rozwiązać jak najszybciej.
Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń:
W ramach naszej umowy serwisowej, regularnie organizujemy szkolenia dla Administratorów Systemu po stronie Klienta, które pozwalają na pogłębienie wiedzy o oprogramowaniu oraz uzyskanie bezpośredniego wsparcia od doświadczonego trenera.
Oferujemy także dedykowane szkolenia stanowiskowe – jeśli zatrudniłeś nowego pracownika i brakuje Ci czasu na jego wdrożenie w obsługę oprogramowania laboratoryjnego, zleć to zadanie nam. Przeszkolimy nowego członka Twojego zespołu a dzięki temu oszczędzisz cenny czas Twoich pracowników.
Zainteresowany? Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej odnośnie oferty szkoleniowej.